Сьогодні все частіше роботодавці шукають потрібних їм працівників на спеціалізованих сайтах пошуку роботи. Також вони звертаються до професійних соціальних мереж (LinkedIn, «Мой круг»).
Зустрічають по аккаунту
Компанії заводять свої сторінки в і класичних соцмережах, в яких, як відомо, є майже все. Тут вони не тільки поширюють інформацію про себе, а й стежать за своїми претендентами. Сьогодні людині навіть можуть відмовити в роботі через те, що у нього немає профілю в Facebook, правда, роблять так поки хіба що в Google.
Ніхто не скасовував звичайне людське цікавість. Якщо в компанії з'явився новий співробітник, напевно його колеги захочуть переглянути його аккаунт у соціальних мережах. В основному їх цікавлять фотографії, особисті блоги, статуси і загальний формат спілкування користувача в мережі. Рекрутери звертають увагу на ці ж пункти, але не просто з цікавості: так вони формують своє уявлення про претен
... Читать дальше »