Задачі онлайн - навчання
Задача №1 Для чого це потрібно?
Як буває частіше всього, учні або студенти з особливими потребами(не обов’язково),
навчаються в навчальному закладі не мають можливість далі навчатися в вищих навчальних закладах. Це проблеми з житлом, великою платою за навчання, важко пристосовуватися вчитися з іншими студентами, та програма навчання в ВУЗі не завжди задовольняє із-за складності навчання.
Таким чином наше онлайн навчання повинне зацікавити ту категорію людей, які мають уже певні знання по предмету технології комп’ютерної обробки інформації і дійсно готові заставити себе вчити, тим паче що навчання онлайн має дуже багато переваг.
Американські дослідники з American Educational Research Association, стверджують, що до 2015 року 2 / 3 всього освіти буде здійснюватися дистанційно.
Вчитися дистанційно набагато легше і комфортніше, ніж очно, що розхолоджує. Вчишся коли захочеш і скільки захочеш.
Якщо взяти до уваги комфортності, то так. Вчитися вдома, сидячи за комп'ютером і з чашкою чаю набагато приємніше, ніж сидіти влітку в жарких аудиторіях, а взимку в холодних класах. А що в цьому може бути поганого?
Адже для будь-якого студента важливий результат - отримані знання і вміння прикласти їх в життя своєї, а не чужої.
Навчальна дисципліна в дистанційній освіті - поняття набагато більш конкретне, ніж в очному навчанні. Тут дуже важлива самомотивація студента. Наглядач – як викладач он-лайн відсутній. Он-лайн навчання, це перш за все навчання для самовмотивованих людей. Будь-яке навчання дорослої людини, в першу чергу, залежить від дотримання навчальної дисципліни. Самодисципліна, це можливість приборкати свою лінь.
Задача №2 Які ж самі головні переваги навчання в он-лайн?
1. В першу чергу навчання по скайпу дозволить навчатися дітям та дорослим, яким важко пересуватися.
- Вільний графік навчання. Вам не треба планувати час і гроші на пересування по місту, щоб бути присутнім у навчальному класі, або перебувати в гуртожитку.
- На вивчення кожного курсу програми передбачено певний час. Ви самі вирішуєте, коли і скільки займатися обраним курсом. (Хочу підкреслити курсом, обраним особисто вами, а не нав'язаним програмою вищестоящих органів).
- Самостійне вивчення матеріалів курсів при наявності спеціальної системи тестів та завдань для самостійної перевірки, дозволить вам набагато краще засвоювати заданий матеріал.
- Програми Он-лайн курсів в основному побудовані так, що домашнє завдання неможливо списати тому, що воно стосується вашого життя особисто. У цьому й проявиться майстерність вчителя - створити домашнє завдання, яке змусить задуматися над своїм життям, а не вивчати і аналізувати приклади людей минулих епох.
- Кожен курс включає персональні консультації викладача, автора курсу чи тренінгу.
- Навчання через систему дистанційного навчання дає можливість отримувати персональні консультації по темі курсу, відповідно до вашими особистими життєвими ситуаціями й особливостями особистості
- Доступ до системи навчання з будь-якої точки світу
2. Он-лайн навчання особливо підходить самоорганізованим людям, які не можуть будувати своє життя відповідно до суспільних стандартів, або іншими словами, Он-лайн навчання призначено для саморозвиття особистості.
Успіх вашого навчання залежить, перш за все, від вас, від вашої здатності і бажання навчатися та дотримуватися рекомендацій курсів.
Підводячи деякі підсумки навчання в мережі така можливість є практичною. Пропонуються безліч різних навчальних курсів, підручників, посібників з різних тем. І судячи з усього, цей процес тільки починає набирати обертів. Продавати свої знання у мережі має багато переваг. Тобі не треба збирати аудиторію, достатньо створити свій продукт, (курс, тренінг) За всіма правилами мережі про нього заявити, і результат повинен бути обов'язково.
Недоліки:
1. Відсутність живого контакту між викладачем і учнями знижує якість навчання.
Якщо це так, то пригадайте очне навчання. Лекції, практичні ... Викладач живий і цікавий, але скільки часу він зможе приділити особисто вам? Перерва або пора бігти додому або викладач пішов.
Є спеціальні години у вузі, які нібито викладач особисто приділяє час студентам. І знову студентам, а не особисто вам. Поклавши руку на серце, як часто ви користувалися цим своїм правом безпосередньо і жваво розмовляти з викладачем?
a. У структурі очного навчання більшості вузів в дійсності відводиться вкрай мало часу саме на навчальне спілкування: зовсім мало спілкування на лекціях, дещо більше на семінарах, при написанні курсових, рефератів і при підготовці до заліків.
b. Крім того, велика частина інформації сприймається людиною через зір, а не через слух. Відсутність безпосереднього контакту з викладачем з лишком відшкодовується спілкуванням за допомогою електронної пошти, сайту вчителя за матеріалами курсів.
c. Використовуючи письмову мову, учень «промовляє» матеріал, краще формулює свої питання, а також має можливість зазирнути в архів листування. У цілому спілкування з викладачем стає більш індивідуальним, чого важко досягти при очному навчанні.
d. Маючи спілкування з викладачем через скайп дуже швидко відновити в пам'яті потрібні питання або теми. Усна мова часто забувається, конспект - це вже тільки віддалене відображення того, щоб було висловлено викладачем. Навчаючись в он лайні можна неодноразово звертатися до надісланих матеріалів і вже не треба втрачати час на конспекти, бо все необхідне вчитель вже обробив і вислав для вивчення.
2. В Інтернет просторі ти не маєш зв'язок з групою учнів і дух змагання відсутній, що сильно знижує мотивацію до навчання.
a. Люди, які обрали в життя шлях безперервного навчання, найменше залежать від групових результатів. Хто йде шляхом самовдосконалення і особистого розвитку, вміє ставити собі планки, часом високі дуже, і досягати їх. Залежність від результатів інших людей буде дуже мізерна. Люди, які все життя навчаються, сміливо йдуть по життю. Вони впевнені в собі. Це і є їх головною мотивацією до навчання, а не дух змагання з сусідом по парті.
b. В Інтернет просторі сьогодні почали практикувати групове навчання. Створюються групи зацікавлених людей і в режимі он-лайн ведуться уроки. Тренінги в он-лайн, проводяться шляхом отримання всіма учасниками однакових завдань поштою. Виконуються індивідуально в режимі роботи тренінгу. Є кілька варіантів ознайомитися з результатами інших учасників групи.
c. Перший варіант: Форумне простір. Закритий доступ. Вхід мають тільки учасники групи та ведучий тренінгу. Там же створюються теми, учасники діляться своїми успіхами, думками ...
d. Другий варіант. Ведучий учня курсу робить загальний огляд виконаних завдань всіх учасників, підсумовує деякі результати і дає оброблені матеріали у вигляді розсилки, яку читаю всі учасники курсу. Це мотивує не менше, ніж сидіння за партою і слухати, що відповість твій согруппник.
3. Для того, щоб навчатися дистанційно, потрібно освоїти спеціальні програми і добре розбиратися в комп'ютері.
Володіти комп'ютером сьогодні вже не розкіш, а необхідність. Для молодих людей життя взагалі не уявляється без комп'ютера. Люди середнього віку роблять над собою зусилля і оволодівають основними поняттями комп'ютерної грамотності. Хтось дуже старанно заучує порядок натиснення клавіш, уникаючи поглибленого проникнення в «мозок» комп'ютера.
Пізнавши переваги, які дає комп'ютер в роботі і можливості Інтернет, тільки самі байдужі і ледачі люди відмовляться від надійного помічника, яким є комп'ютер.
Щоб почати навчання в он-лайн, необхідно мати доступ в інтернет. Мікрофон(бажано веб-камеру з мікрофоном), встановлену програму скайп(Skype).*
*Якщо працюєте з ноутбуком, як правило, веб-камера та мікрофон вбудовані , потрібно тільки їх налаштувати та встановити скайп.( Skype).
4. Для того, щоб навчатися дистанційно появилась можливість за рахунок скайпу проводити групову відеоконференцію до 10 чоловік, оптимальна кількість – 5 чоловік. Наприклад, викладач, організатор конференції, добаляє в свій список студентів, які працюють зі скайпом в режимі онлайн.Потрібно обновити свою програму скайп.
a. Організатор відеоконференції повинен мати швидкий інтернет(швидкість не меньше 1 Mbps)
b. Ця можливість коштує гроші, організація від скайпу дає тільки 7 днів для безкоштовного користування відеоконференцією.
c. За те є можливість безкоштовної організації конференції через мікрофон.
Сайты для обучения программированию
КодАкадемия
https://www.codecademy.com/learn
Создание бд php
https://www.youtube.com/playlist?list=PLGnSzn2teiBvV7rCCBtwvmoQ2X-rShh7r
Облако яблока
https://ru.hexlet.io/courses#_=_
https://stepic.org/courses
https://cacoo.com/diagrams/WeTTe18KmTUNRuVs
С++
https://www.youtube.com/watch?v=y0jUNQv7vrY&list=PL30625C8F5ADD5BB4&feature=share&index=12
http://infogra.ru/infographics/14-servisov-dlya-sozdaniya-infografiki
Образовательные возможности редакторов инфографики
http://didaktor.ru/obrazovatelnye-vozmozhnosti-redaktorov-infografiki/
http://rugraph.com/novosti-grafiki/7/zachem-nuzhna-infografika.html
http://prominweb.blogspot.com/2013/08/infografika.html
http://vio.uchim.info/Vio_117/cd_site/articles/art_1_4.htm
http://didaktor.ru/infografika-obrazovatelnyj-effekt/
http://didaktor.ru/obrazovatelnye-vozmozhnosti-redaktorov-infografiki/
редактор висма
https://my.easywebcontent.com/dashboard?test=1
онлайн доска
http://didaktor.ru/triptico-onlajn-konstruktor-interaktivnoj-doski/
https://drive.google.com/file/d/0B3s5qVoQNP38THhic1djWE5WOWNiNnowWTA1ZUprX0JYay1V/view?usp=sharing