Книги, тесты, онлайн ТВ
Главная » 2011 Январь 30 » Переваги навчання в он-лайн18:57 Переваги навчання в он-лайн |
Які ж самі головні переваги навчання в он-лайн?
- Вільний графік навчання. Вам не треба планувати час і гроші на пересування по місту, щоб бути присутнім у навчальному класі, або перебувати в гуртожитку. - На вивчення кожного курсу програми передбачено певний час. Ви самі вирішуєте, коли і скільки займатися обраним курсом. (Хочу підкреслити курсом, обраним особисто вами, а не нав'язаним програмою вищестоящих органів). - Самостійне вивчення матеріалів курсів при наявності спеціальної системи тестів та завдань для самостійної перевірки, дозволить вам набагато краще засвоювати заданий матеріал. - Програми Он-лайн курсів в основному побудовані так, що домашнє завдання неможливо списати тому, що воно стосується вашого життя особисто. У цьому й проявиться майстерність вчителя - створити домашнє завдання, яке змусить задуматися над своїм життям, а не вивчати і аналізувати приклади людей минулих епох. - Кожен курс включає персональні консультації викладача, автора курсу чи тренінгу. - Навчання через систему дистанційного навчання дає можливість отримувати персональні консультації по темі курсу, відповідно до вашими особистими життєвими ситуаціями й особливостями особистості - Доступ до системи навчання з будь-якої точки світу
Підводячи деякі підсумки навчання в мережі можливо стане практичним. Пропонуються безліч різних навчальних курсів, підручників, посібників з різних тем. І судячи з усього, цей процес тільки починає набирати обертів. Продавати свої знання у мережі має багато переваг. Тобі не треба збирати аудиторію, достатньо створити свій продукт, (курс, тренінг) За всіма правилами мережі про нього заявити, і результат повинен бути обов'язково. Недоліки: 1. Відсутність живого контакту між викладачем і учнями знижує якість навчання. Якщо це
так, то пригадайте очне навчання. Лекції, практичні ... Викладач
живий і цікавий, але скільки часу він зможе приділити ОСОБИСТО вам? Перерва або пора бігти додому
або викладач пішов. a. У структурі очного навчання більшості вузів в дійсності відводиться вкрай мало часу саме на навчальне спілкування: зовсім мало спілкування на лекціях, дещо більше на семінарах, при написанні курсових, рефератів і при підготовці до заліків. b. Крім того, велика частина інформації сприймається людиною через зір, а не через слух. Відсутність безпосереднього контакту з викладачем з лишком відшкодовується спілкуванням за допомогою електронної пошти, сайту вчителя за матеріалами курсів. c. Використовуючи письмову мову, учень «промовляє» матеріал, краще формулює свої питання, а також має можливість зазирнути в архів листування. У цілому спілкування з викладачем стає більш індивідуальним, чого важко досягти при очному навчанні. d. Маючи спілкування з викладачем через скап дуже швидко відновити в пам'яті потрібні питання або теми. Усна мова часто забувається, конспект - це вже тільки віддалене відображення того, щоб було висловлено викладачем. Навчаючись в он лайні можна неодноразово звертатися до надісланих матеріалів і вже не треба втрачати час на конспекти, бо все необхідне вчитель вже обробив і вислав для вивчення. 2. В Інтернет просторі ти не маєш зв'язок з групою учнів і дух змагання відсутній, що сильно знижує мотивацію до навчання. a. Люди, які обрали в життя шлях безперервного навчання, найменше залежать від групових результатів. Хто йде шляхом самовдосконалення і особистого розвитку, вміє ставити собі планки, часом високі дуже, і досягати їх. Залежність від результатів інших людей буде дуже мізерна. Люди, які все життя навчаються, сміливо йдуть по життю. Вони впевнені в собі. Це і є їх головною мотивацією до навчання, а не дух змагання з сусідом по парті. b. В Інтернет просторі сьогодні почали практикувати групове навчання. Створюються групи зацікавлених людей і в режимі он-лайн ведуться уроки. Тренінги в он-лайн, проводяться шляхом отримання всіма учасниками однакових завдань поштою. Виконуються індивідуально в режимі роботи тренінгу. Є кілька варіантів ознайомитися з результатами інших учасників групи. c. Перший варіант: Форумне простір. Закритий доступ. Вхід мають тільки учасники групи та ведучий тренінгу. Там же створюються теми, учасники діляться своїми успіхами, думками ... d. Другий варіант. Ведучий учня курсу робить загальний огляд виконаних завдань всіх учасників, підсумовує деякі результати і дає оброблені матеріали у вигляді розсилки, яку читаю всі учасники курсу. Це мотивує не менше, ніж сидіння за партою і слухати, що відповість твій согруппник. 3. Для
того, щоб навчатися дистанційно, потрібно освоїти спеціальні програми і добре
розбиратися в комп'ютері. *Якщо працюєте з ноутбуком, як правило, веб-камера та мікрофон вбудовані , потрібно тільки їх налаштувати та встановити скайп.( Skype). - Віддалений доступ до робочого столу - це можливість, полягає в тому, що користувач може отримати доступ до управління комп'ютером, підключившись до робочого столу віддалено через інтернет. Віддалений доступ до робочого столу необхідний для організації сеансу віддаленого адміністрування. Віддалений доступ може бути наданий за допомогою програм: - TeamViewer; - AMMYY Admin. Краще використовувати програму AMMYY,тому що її нема необхідності скачувати,а є можливість запустити безкоштовно з сайту програми:ammyy.com та передавати по скайпу або по телефону для управління тільки ID(TCP), на відміну від TeamViewer(там добавляться пароль). І так Запускаємо програму. Відкриється єдине вікно програми. В ньому ви побачите поле Ваш ID. На вкладці Клієнт натисніть кнопку Пуск. Повідомте свій ІД вчителю. Дочекайтеся підключення і дозвольте його. |
|
Всего комментариев: 0 | |